ponedjeljak, 4. lipnja 2012.

OLIĆ BEZ EURA 'Primio sam 15 injekcija u leđa, sve me boli! Gledat ću prvenstvo na TV-u'



Ispalo je onako kako liječnici i ja nismo očekivali. Nažalost, pregled je pokazao da postoji ruptura na mišiću. U ovom trenutku je premalo vremena da se vratim i pomognem reprezentaciji. Nije neka strašna ozljeda, ali došla je u krivo vrijeme. Primio sam 15 injekcija u leđa, sve me boli. U srijedu se vraćam u München na terapiju. Pripremat ću se za sljedeću sezonu. Gledat ću prvenstvo na TV-u, kazao je Ivica.
Jeste li jako razočarani?
- Ne znam... Imao sam dosta ozljeda u karijeri.

Google oglasi

Je li priča o vatrenom dresu gotova?
- Zamišljao sam idealan scenarij, oprostiti se s dobrim rezultatom na Euru. Nisam donio konačnu odluku, tko zna. Ako budem imao uspješnu sezonu, ako budepotrebno...


Bahtijarević: Za liječenje 4 do 6 tjedana
S Olićem je iz Münchena stigao i liječnik reprezentacije Zoran Bahtijarević.
Kaže Bahtijarević da se radi o ozljedi mišića.
- Za liječenje je potrebno 4 do 6 tjedana, to naravno znači da Ivica nije na raspolaganju za Euro, na žalost svih nas.

Nema komentara: