nedjelja, 27. svibnja 2012.

Bilić: "Igrači su mi otežali posao, čekat ću s popisom do zadnjeg trenutka"


nedjelja, 27.05.2012. 16:16

Hrvatska izabrana vrsta u nedjelju je nastavila s punim ritmom treninga uoči Europskog prvenstva u Poljskoj i Ukrajini. Izbornik Slaven Bilić osvrnuo se na određene probleme s ozljedama, a na jutarnjem treningu nije bilo dvojice reprezentativaca...

Nakon subotnje selidbe u Bad Tatzmannsdorf održan je poslijepodnevni trening, a u nedjelju ujutro vježbanje su sa suigračima propustili Ivo Iličević i Josip Šimunić zbog lakših ozljeda. Šimunić je protiv Estonije ozlijedio stopalo desne noge.
"Ne sjeća se tog udarca, ali zbog otekline smo bili oprezni te dva dana preskače trening. No, brzo će se vratiti", najavio je hrvatski izbornik Slaven Bilić.

Ivica Olić: "Mario Mandžukić i Nikica Jelavić u napadu? Ja ću prihvatiti svaku izbornikovu odluku, on naposljetku odgovara i za igru i za rezultat".

S Dejanom Lovrenom situacija je još uvijek vrlo neizvjesna. Ipak, njegov oporavak ide u pravom smjeru, kaže Bilić: "Stanje je još uvijek ozbiljno, no popravlja se. Lovren napreduje iz dana u dan, počeo je s laganim trčanjem i hladne ću glave odlučiti o njemu".

Konačni popis putnika za Europsku smotru još uvijek nije definiran, potvrdio je Bilić, kojemu prijateljski ogled s Estoncima nije ponudio odgovore. Naprotiv, otežao mu je izbor.
"Bit će mi teško izabrati, igrači su mi otežali posao. Izrazito sam zadovoljan njihovom reakcijom i muče me slatke brige, tako da ću do zadnjeg trenutka čekati s popisom igrača, odnosno do roka 29. svibnja", rekao je Bilić.

Atmosfera je u dobro poznatom Bad Tatzmannsdorfu odlična, prenio je Bilić. "Doček je bio odličan", kaže, a u ponedjeljak će Hrvatska odigrati i prijateljski dvoboj protiv lokalnog četvrtoligaša.


Nema komentara: