srijeda, 30. svibnja 2012.

'Svi će ići na nož, bit će to lavovske borbe, ali bilo bi lijepo kada bismo otišli do kraja!'




- Prije mjesec dana nazvao me izbornik i rekao da ću biti peti stoper, poslije Ćorluke, Šimunića, Schildenfelda i Lovrena, ali da pristupim obvezama u reprezentaciji kao da putujem na Euro. Žao mi je zbog Lovrenove ozljede, ali zahvaljujem se Biliću na pozivu. Ovo je za mene veliko iskustvo, a s ovim pritiskom moramo se nositi jer smo reprezentativci - kazao je Buljat, koji je vratio nakon krštenja blizanki. I ističe da je u Zadru svaki dan maksimalno trenirao.
Iličević se složio da je upravo njemu utakmica s Estonijom najviše pomogla.

Google oglasi

Dok je Iličević nosio dres HSV-a, te završnicu prvenstva preskočio zbog ozljeda, Buljat je zadovoljan sezonom u Maccabiju iz Haife:
- Na početku sam imao problema s ozljedom ramena, ali potom sam bio standardan. Izraelska je liga jača od hrvatske. Šteta što smo u Europi imali nesreću. Bilo je i pehova, zabio sam i neke autogolove, ali i to se događa.
Kakvo Europsko prvenstvo u Poljskoj i Ukrajini očekujete?
- Svi će ići “na nož”! Bit će to lavovske borbe, a prva utakmica svakome je najvažnija. Bilo bi lijepo kada bismo otišli do kraja - kazao je Buljat.
Na kraju, koga vide favoritima Eura?
- Prvi su Španjolci, imaju najbolju momčad na svijetu, potom Nijemci - složili su se Buljat i Iličević.
Njihov eventualni nastup u Poljskoj i Ukrajini ipak u prvom redu ovisi o prezentacijama igrača koji su ovoga časa u prvom planu. I mogućim ozljedama.

Nema komentara: